مقالات

​تعیین سطح مصرف و زیست فراهمی نانوصفحات هیدروکسی کلراید روی بر اساس عملکرد جوجه های گوشتی و خاکستر استخوان​​​​​​​

دانلود مقاله
​تعیین سطح مصرفی و زیست فراهمی هیدروکسی کلراید روی بر اساس مقایسه سطوح مختلف هیدروکسی کلراید روی و سولفات روی بر استخوان درشت نی.
تیمارها شامل جیره بدون مکمل روی ( نمونه شاهد)، سه سطح هیدروکسی کلرایدروی و سه سطح سولفات روی بود.
نتایجی که پس از 42 روزگی پرنده ها به دست آمد بیانگر این بود که بیشترین وزن زنده در پایان دوره پرورش متعلق به تیمار 90 میلی گرم در کیلوگرم هیدروکسی کلراید روی بود که نسبت به سایر تیمارها به غیر از تیمارهای سطح سه سولفات روی و سطح 120 میلی گرم در کیلوگرم هیدروکسی روی تفاوت معنی داری داشت.

بررسی اثرات هیدروکسی کلرید روی بر بیومارکرهای التهاب و یکپارچگی روده در طی رژیم غذایی​​​​​​​

هدف:
بررسی اثرات مکمل هیدروکسی کلرید روی (HYD؛ ریز مغذی‌ها، ایندیاناپولیس، IN) بر نفوذپذیری روده، متابولیسم و ​​التهاب در طول رژیم غذایی (FR)
مقدمه:
دام اغلب با دوره های گذرا به چالش کشیده می شود مصرف ناکافی خوراک، باعث تاثیر در عملکرد حیوانات شده و از نظر اقتصادی مقرون به صرفه نمی باشد. مقالات اخیر در مورد نشخوارکنندگان اثرات مضر رژیم غذایی (FR) را بر یکپارچگی سد روده نشان داده است.​​​​​​​..

دانلود مقاله

مکمل هیدروکسی کلرید روی رشد استخوان درشت نی و سلامت روده جوجه های گوشتی را بهبود می بخشد.

​به طور خلاصه، یافته های این مطالعه نشان می دهد که رژیم غذایی فاقد روی بر رشد بهینه و مناسب استخوان و سلامت روده در جوجه های گوشتی تأثیر منفی می گذارد. سطوح بالای مکمل روی در رژیم غذایی، جمعیت میکروبیوتای سکوم را به نفع لاکتوباسیلوس تغییر می دهد و می تواند بار کل باکتری را کاهش دهد... 
دانلود مقاله

 حامیان ما

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش