مکمل روی

​بررسی بازار خوراک حیوانات نشان می‌دهد که این تولیدات با نرخ رشد مرکب سالانه ۴ درصد در سال ۲۰۲۴ به حدود ۹۲ میز ۷۹ میلیون دلار افزایش یابد که ۴۰ درصد رشد آن در منطقه آسیا و اقیانوسیه خواهد بود. بررسی بازار ایران نشان می‌دهد. حداقل میزان نیاز سالانه به محصول مکمل روی حدود ۳ هزار تومان می باشد موضوع تامین امنیت غذایی جزو اولویت های استراتژیک در کشور است. با وجود محدودیت های مختلف در مسیر تولید گوشت دام، طیور و آبزیان مانند شرایط آب و هوایی و... استفاده از محصولات مبتنی بر فناوری های نوین مانند نانو مکمل نسل سوم روی جهت بهبود بازدهی تولیدات گوشت در کشور جزو مهمترین اقدامات به شمار می رود.

فراروی

هیدروکسی کلرید روی

​​​​​​نانو مکمل معدنی روی با نام علمی هیدروکسی کلرید روی با برند تجاری ثبت شده فراروی، برای اولین بار در ایران با موفقیت تولید شده است. تنها تولید کننده خارجی آن یک شرکت آمریکایی - هلندی است که پس از ۱۰ سال تحقیق و توسعه این محصول را به عنوان نسل سوم مکمل معدنی خوراک دام معرفی کرده است که برای انواع دام سبک و سنگین، انواع طیور و آبزیان و اسب و انواع حیوانات خانگی کاربرد دارد و کارایی آن توسط سازمان ایمنی مواد غذایی اروپا (EFSA) تایید شده است. با توجه به دانش به روز این محصول پتانسیل صادرات آن به کشورهای توسعه یافته و کشورهای همسایه وجود دارد می‌تواند علاوه بر تامین نیاز کشور و کمک به تامین غذای سالم برای جامعه، ارز آوری بالایی برای کشور داشته باشد.

خوراک دام، طیور، آبزیان و حیوانات خانگی

​​​​​​یکی از کاربردهای اصلی این محصول استفاده از آن به عنوان نسل جدید و سوم مکمل های معدنی روی در بخش های حیوانی از جمله دام، طیور، آبزیان و حیوانات خانگی می‌باشد که داشتن حواس مضاعف، ماندگاری بالا، درصد روی بیشتر، موادی با ساختاری جدید برای اثربخشی بهتر منطبق با علم روز دنیا، از جمله مزایای آن نسبت به مکمل های معدنی رایج نسل اول و دوم از جمله سیترات، سولفات، اکسید و کلاته‌های روی می‌باشد. برای این محصول علاوه بر تاییدیه‌های ساختاری و دانش بنیان و نانو مقیاس جواز تاسیس و پروانه بهره برداری از سازمان صنعت، معدن و تجارت، مجوز محیط زیست، موافقت اصولی اولیه از سازمان دامپزشکی دریافت شده است و تست عملکردی و بررسی فارمی آن بر اساس استانداردهای موجود با موفقیت در دانشگاه تهران انجام شده است. برای مجوز و موافقت نهایی از سازمان دامپزشکی کل کشور نیز اقدام شده است.
تنها رقیب و تولید کننده جهانی این محصول، یک شرکت آمریکایی است که به عنوان زیر مجموعه شرکت بزرگ و با سابقه نوتریکو (مستقر در هلند) در حال فعالیت است. این شرکت محصول خود را به ایران و ۹۲ کشور دیگر صادر می‌کند. همچنین اتحادیه ایمنی مواد غذایی اروپا (EFSA) در نیز در مورد مواد افزودنی و محصولات یا مواد مورد استفاده در خوراک دام ایمنی و کارایی آن را برای همه گونه های جانوری تایید نموده است.

مزایای محصول

حاوی روی با قابلیت جذب بالا و عدم تداخل با سایر ریز مغذی ها
اثربخشی و ایمنی زایی بالا در دام و طیور
پایداری بالای کیفیت محصول در برابر تغییرات محیطی مانند رطوبت و دما
ماندگاری بالا
فناوری نوین در صنعت تولید مکمل های معدنی روی

​کاربردهای محصول

​​​​​قابل استفاده در کنسانتره مکمل داروی حیوانی و افزودنی در صنعت خوراک دام، طیور، آبزیان و حیوانات خانگی
قابلیت استفاده در کنسانتره و افزودنی در صنعت خوراک دام، طیور، آبزیان، اسب و حیوانات خانگی
مکمل دارویی حیوانی
قابل استفاده در تولید محصولات فراسودمند غنی شده با روی

استانداردها و مجوزها

​​​​​تاییدیه از سازمان دامپزشکی
تاییدیه از کمیته نانو فناوری سازمان دامپزشکی
تایید بررسی موفقیت‌آمیز فارمی محصول توسط دانشگاه تهران
گواهی نانومقیاس از ستاد ویژه توسعه فناوری نانو
پروانه بهره برداری از صنعت، معدن و تجارت
پروانه تحقیق و توسعه صنعت، معدن و تجارت
جواز تاسیس از صنعت، معدن و تجارت
مجوز واحد فناور از پارک علم و فناوری دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان
تاییدیه دانش بنیان از کارگروه ارزیابی شرکت‌ها و موسسات دانش بنیان
کسب رتبه دوم در چهاردهمین جشنواره ملی فناوری شیخ بهایی و دریافت لوح زرین از سوی وزیر محترم علوم تحقیقات و فناوری
رونمایی از محصول نسل سوم مکمل معدنی شرکت ایمن و فوم توسط معاون علمی ریاست جمهوری و دبیر ستاد توسعه فناوری نانو در آیین رونمایی از ۵۷ پروژه و محصول جدید فناورانه نانو
کسب مقام اول در رقابت‌های اینوتکس بتل ۲۰۲۰

​​​​​​شرکت دانش بنیان ایمن نانو فام با شعار امنیت بیشتر و زندگی زیباتر در حوزه مواد و محصولات مبتنی بر فناوری های پیشرفته شیمیایی و نانو تکنولوژی فعالیت می نماید این شرکت در پارک علم و فناوری دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان مستقر می باشد و اولین تولید کننده نسل سوم نان و مکمل معدنی روی در ایران میباشد

درباره تیم

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش